بیماری های بیضه و علت بیضه درد آقایان

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



بیماری های بیضه و علت بیضه درد آقایان

هرعضوی از بدن انسان ممکن است دچار اختلالات ساختاری یا بیماری شود. بیماری‌های بیضه نیز فراوان است. در این مطلب به چند نوع شایع و در عین حال خطرناک اشاره می‌کنیم که درمان آنها باید اورژانسی و خیلی سریع باشد؛ زیرا ذر‌ه‌ای غفلت ممکن است باعث از بین رفتن بیضه بیمار شود.

 

نزول‌نکردن بیضه

بیضه عضوی است که وظیفه مهمی چون ساختن هورمون‌های مردانه را به عهده دارد. این عضو به دلیل ساختارش به دمای زیاد و حتی دمای بدن یعنی ۳۷ درجه حساس است و اگر به مدت طولانی در این دما یا بالاتر قرار گیرد به بافت آن صدمه جدی وارد می‌شود و شاید برای همیشه کارایی خود را از دست بدهد. به همین دلیل در کیسه‌ای به نام کیسه بیضه قرار گرفته تا دمای آن تنظیم شود.

بیضه جنین انسان درون محفظه شکمی قرار دارد. مجرایی هم وجود دارد که بتدریج بیضه‌ها وارد آن مجرا می‌شوند و از محیط شکمی فاصله می‌گیرند. پس وقتی نوزاد پسر متولد می‌شود، انتظار داریم هنگام معاینه بیضه‌ها درون کیسه قرار داشته باشند؛ در حالی ‌که گاهی این اتفاق نمی‌افتد، یعنی یکی یا هر دو بیضه درون شکم باقی‌مانده‌اند. شیوع بیضه نزول‌نکرده در نوزادن نارس بیشتر است.

این موضوع از دو نظر برای ما اهمیت دارد. همان‌طور که اشاره کردیم دمای زیاد باعث از بین رفتن بیضه‌ها می‌شود. پس تا ۱۲ ماهگی منتظر پایین آمدن بیضه‌ها می‌مانیم. اگر این اتفاق نیفتاد حتما باید با کمک جراحی آنها را از حفره شکمی پایین آورد و در کیسه بیضه قرار دارد. اگر عدم نزول بیضه دوطرفه باشد و درمانی هم انجام نشود، نوزاد پسر درآینده مبتلا به اختلالات جنسی و ناباروری خواهد شد.

موضوع بسیار مهم دیگر شیوع سرطان در بیضه‌‌های نزول ‌نکرده است. در چنین بیمارانی شیوع ابتلا به سرطان ۳۰ برابر افراد عادی است. حتی بعد از جراحی و پایین آوردن بیضه‌ها هم خطر ابتلا به سرطان بیضه در این کودکان (در آینده) بیشتر از جمعیت مردانی است که چنین مشکلی هنگام تولد نداشتند. پس این بیماران را حتما باید سالانه پزشک متخصص معاینه کند.

 

سرطان بیضه

این نوع سرطان برخلاف دیگر سرطان‌ها که بیشتر در سنین بالا اتفاق می‌افتد، در سنین جوانی شایع است (در دهه سوم زندگی). متاسفانه سیر پیشرفت سرطان بیضه خیلی سریع است، یعنی ممکن است توده طی ده روز به دو برابر برسد. اولین علامت سرطان بیضه وجود تود‌ه‌ای در بیضه است. این توده ممکن است به اندازه یک نخود باشد

(هر نوع توده در داخل بیضه سرطان است، مگر این‌که خلاف آن ثابت شود). به همین دلیل بهتر است مردها چگونگی معاینه بیضه را آموزش ببینند. البته محل بیماری طوری است که ممکن است بیماران زود به پزشک مراجعه نکنند. مراجعه دیرهنگام باعث پیشرفت بیماری می‌شود و مراحل درمانی هم دشوارتر خواهد بود.درمان سرطان بیضه خارج‌کردن کل بیضه است

و اگر سرطان دوطرفه باشد بیمار ناتوانی جنسی پیدا خواهد کرد. بیماران شیمی‌درمانی هم می‌شوند که درمان بسیار خوبی برای سرطان بیضه محسوب می‎شود. شیمی‌درمانی ممکن است به بیضه سالم و غیربیمار آسیب برساند و باعث عقیمی بیمار برای همیشه شود. به همین دلیل قبل از شروع شیمی‌درمانی توصیه می‌شود بیماران اسپرم خود را در آزمایشگاه ذخیره کنند تا در آینده بتوانند با لقاح مصنوعی صاحب فرزند شوند.

 

پیچش بیضه

پیچش بیضه بیماری خطرناکی است که باید خیلی زود درمان شود. درمان اورژانسی است و مدت طلایی شش ساعت است که تاخیر در درمان باعث از بین رفتن بیضه خواهد شد. بیماری در نوجوانان بیشتر دیده می‌شود (۱۴ تا ۲۰ سالگی). شاخص‌ترین علامت پیچش بیضه وجود درد شدید و ناگهانی در کیسه بیضه است.

علت بیماری این است که فرد دارای اشکالات آناتومیکی در طناب بیضه است که به دلایلی خاص، طناب بیضه دچار پیچش می‌شود. پیچش باعث می‎شود عروق تحت فشار قرار بگیرد و جریان خون بیضه قطع شود. فقدان خون‌رسانی به قطع اکسیژن‌رسانی به بافت و مرگ سلول‌های بیضه منجر خواهد شد. با جراحی پیچش برطرف می‌شود و بیضه را به پوست کیسه متصل می‌کنند تا این اتفاق دیگر تکرار نشود.

 

 

عفونت بیضه

این بیماری نیز در دهه سوم و چهارم زندگی بیشتر رخ می‌دهد. علامت بیماری هم به صورت بزرگی بیضه، تورم و قرمزی است. پوست بیضه ملتهب و بسیار دردناک است. عفونت بیضه بیماری خطرناکی است. تاخیر در درمان باعث شکل‌گیری آبسه در بیضه می‌شود و درمان در این مرحله خارج کردن بیضه است. شایع‌ترین علت عفونت بیضه بیماری‌های آمیزشی است. افرادی که روابط خارج از عرف دارند بیشتر به عفونت بیضه مبتلا می‎شوند. عفونت ناشی از وجود باکتری‌هایی مانند سوزاک و کلامیدیا است.

 

ضربه‌خوردگی بیضه

ضربات به بیضه باید جدی گرفته شود. انجام ورزش‌هایی مانند فوتبال، کاراته و همه مواردی که احتمال ضربه به بیضه در آنها زیاد است، ممکن است به بیضه آسیب برساند. ضربات به بیضه علائمی مانند کبودی و تورم پدید می‌آورند که علت تجمع خون در کیسه است. این افراد باید به بخش اورژانس اورولوژی بیمارستان‌ها مراجعه کنند تا بررسی از بیضه با معاینه و سونوگرافی انجام شود و اگر پارگی در آن دیده شد با جراحی ترمیم شود؛ ولی اگر فقط پارگی مویرگ‌ها مطرح باشد، می‌توان با دستورات دارویی و مراقبتی هماتوم یا خون‌مردگی را درمان کرد.

 

آتروفی یا تحلیل‌رفتگی بیضه

این بیماری دلایل زیادی دارد. یکی از دلایل مهم آتروفی ابتلای کودک به بیماری اوریون است. بیماری اوریون ممکن است به بیضه‌ها حمله کند و هر دو بیضه را از بین ببرد. به همین دلیل واکسیناسیون کودکان ضد این بیماری اهمیت فراوانی در آینده آنها دارد. یکی دیگر از مواردی که امروزه باعث از بین رفتن و آتروفی بیضه‌ها می‌شود، مصرف دارو‌های آنابولیزان یا استروئیدی در ورزشکاران بدنساز است.

هورمون‌های استروئیدی برخلاف تصور عموم عملکرد معکوسی روی بیضه‌ها دارند و مصرف طولانی‌مدت آنها باعث تحلیل آنها خواهد شد. موارد زیادی از طلاق بین ورزشکاران دیده می‌شود که دلیل آن ناباروری است، بدون این‌که خودشان اطلاعی از موضوع داشته باشند. این افراد در معاینه بیضه‌هایی تحلیل‌رفته دارند. این بیماری غیر‌قابل‌برگشت است. متاسفانه ورزشکاران خودسرانه چنین داروهایی را تهیه کرده یا هورمون‌ها را مربیانی بی‌تجربه تجویز می‌کنند که توجهی به عوارضش ندارند.

معمولاً کوفتگی و تورم از جمله عوارض بد ضربات مستقیم به حساب می آیند. ولی علیرغم وجود این حالت هشدار دهنده، در اکثر موارد با انجام اقدامات محافظتی می توان در طی چند روز این مسائل را برطرف نمود . اقدامات محافظتی شامل : پوشیدن لباسهای زیر خاص، استفاده از مسکنها و کمپرس گرم می باشد. تورم و کوفتگی ناشی از عمل وازکتومی نیز به همین طریق قابل درمان هستند.

 

عفونت :

هم بیضه و هم بافتهای مجاور آنها استعداد قابل ملاحظه ای جهت ابتلا به عفونت دارند. زمانیکه این عفونتها رخ می دهند التهاب سبب بروز درد می شود و بیضه ها بخصوص در لمس بسیار درناک خواهند بود.عفونتهای باکتریایی معمولاً از طریق سیستم ادراری بالا می روند و سبب عفونت در این اعضا می شود که البته به آنتی بیوتیک بسیار عالی پاسخ می دهند.عفونتهای ویروسی نظیر اوریون در بالغین به ندرت سبب درگیری بیضه ها می شوند. اما در صورت درگیری معمولاً یک بیضه را درگیر می کنند. اما گاهی هر دو بیضه با هم درگیر می شوند. در حد بسیار کمی از افراد، عفونت بیضه ناشی از اوریون ، در صورت درگیری هر دو بیضه می توان منجر به عمیقی شود.

 

واریسی شدن رگهای بیضه و تجمع آب در اطراف بیضه ( هیدروسل) :

هر دو حالت فوق می توانند منجر به بروز ناراحتی در اطراف بیضه ها شوند. در این حالت فرد بیشتر درد را در اطراف بیضه ها حس می کنند و خود بیضه ها معمولاً فاقد درد هستند. وریدهای اطراف بیضه نیز همانند وریدهای پا می توانند واریس شوند که سبب بروز احساس گرمی در نوک بیضه ها و محل واریس شدن وریدها در اطراف بیضه ها می شود. گاهی عروق در لمس نیز حساس می شوند. در موارد متوسط تا شدید استفاده از روشهای جراحی جهت برداشتن عروق واریس، راهکار درمانی خواهد بود.

 

 

 هیدروسل :

به معنای تجمع مایع شفاف در داخل کیسه ای است که بیضه را احاطه کرده است. گاهی اوقات ممکن است از بدو تولد این حالت وجود داشته باشد که بیشتر به خاطر اختلالات شکل گیری کیسه های اطراف بیضه هاست. هیدروسلهای کوچک به سختی قابل تشخیص بوده و خودبخود بهبود می یابند. اما انواع بزرگ هیدروسل باید به طریقه جراحی درمان شوند.

 

فتق :

فتق زمانی رخ می دهدکه دیواره عضلانی تشکیل دهنده شکم در یک نقطه ضعیف شده و بخشی از حلقه های روده از بین این شکاف بیرون می زنند و سبب ایجاد یک توده می شوند که روی پوست قابل مشاهده می باشد.در ناحیه کشاله ران در صورت بروز فتق، موجب پائین آمدن حلقه ای از روده سبب می شود که در این حالت بیضه بزرگتر از معمول به نظر آمده و دردی ایجاد می شود که بیشتر بنظر می رسد دارای منشاء شکمی باشد و این درد با حرکت ، سرفه یا عطسه بدتر می شود.

 

پیچ  خوردگی بیضه ها:

بیضه ها تا حدی متحرک هستند و اتصالات آنها به پوسته بیضه سبب می شود میزان حرکت به حداقل برسد. اما گاهی اوقات با ایجاد فشارهای یکباره و شدید ممکن است بیضه ها دچار چرخش و پیچ خوردگی شوند و در نتیجه گردش خون آنها دچار مشکل شود. سپس بیضه ها متورم شده و درد ایجاد می شود. اگر چه گاهی اوقات ممکن است بروز تورم منجر به بازگشت پیچ خوردگی شود.

اما پیچ خوردگی دائمی می تواند بسیار خطرناک باشد زیرا در صورت عدم خونرسانی کافی به بیضه ها در طی ۶ ساعت این بافت خواهد مرد. در نتیجه جهت تصحیح این اختلال باید بلافاصله جراحی انجام شود. اما اگر بیضه دچار تخریب شده باشد باید برداشته شود. گفته می شود مرد با یک بیضه نیز می تواند

فعالیت جنسی طبیعی خود را دنبال کند و بچه دار شود.گاهی اوقات تحریکات جنسی که درنهایت منجر به انزال نشود، منجر به بروز احتقان در لوله های منی بر خواهد شد که این امر منجر به بروز درد در بیضه ها می شود، این حالت بطور کلی خطرناک نیست اما ناخوشایند خواهد بود. در هر صورت بعد از چند ساعت درد بهبود خواهد یافت.

 

سنگهای کلیه :

گاهی اوقات در حین دفع سنگ ممکن است، درد تیزی در ناحیه شکم احساس شود که معمولاً این درد به ناحیه بیضه ها انتشار می یابد. این نوع درد، وجه مشخصه دفع سنگ خواهد بود. گاهی حتی ممکن است خون در ادرارظاهر شود. زمانیکه پزشک در حضور چنین علایمی هیچگونه اختلالی در بیضه ها پیدا نکرد درمان جهت سنگهای کلیه توصیه می شود.

 

سرطان بیضه:

این نوع سرطان به ندرت سبب بروز درد و ناراحتی در بیضه ها خواهد شد. بطور معمول سرطان بیضه منجر به بروز تورم بدوندرد در یک بیضه خواهد شد. از طریق معاینه نمی توان علت تورم را تشخیص داد که از بیضه ها است یا از مجاری اسپرم بر. از آنجایی که این سرطان بیشتر در سنین بین ۱۵ تا ۳۵ سالگی شایع است و در صورت عدم درمان می تواند منجر به بروز عوارض خطرناکی شود.

لذا در صورت وجود هرگونه توده در ناحیه بیضه ها که جدیداً ایجاد شده باشد و بنظر  غیرطبیعی می رسد، باید به پزشک مراجعه نمود . در حال حاضر در صورت تشخیص به موقع سرطان بیضه ، تا حدود ۹۹ درصد می توان بطور موفقیت آمیزی آنها را درمان نمود. لذا جای هیچگونه ترسی نیست و بلافاصله باید اقدامات تشخیصی و درمانی صورت گیرد.

 


تاريخ : شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 1:27 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا
برچسب‌ها: بیماری های بیضه و علت بیضه درد آقایان


علت دیر انزالی در آقایان چیست؟

برخی از مردان به این عارضه ها مبتلا هستند. در کمی بیش از نیمی از این افراد، فرد مبتلا در نهایت می تواند در داخل واژن شریک جنسی خود به ارگاسم برسد. این افراد معمولا به کمک استمناء و یا در هنگام عشق بازی به ارگاسم می رسند، اما در هنگام مقاربت قادر به این کار نیستند. بر طبق مقاله منتشر شده

در مجله ارولوژی در سال ۲۰۰۷، این عارضه می تواند باعث بروز فشارهای روانی، اضطراب و از دست دادن اعتماد به نفس جنسی فرد شود. همچنین می تواند تاثیر بسیار بدی بر روی روابط بین زوج ها داشته باشد به ویژه زمانی که زن تمایل به باردار شدن داشته باشد.

 

تاخیر در انزال یا انزال دیررس چقدر شایع است؟

این عارضه بعد از اختلال نعوظ و زودانزالی سومین اختلال جنسی شایع در مردان است. با این حال میزان شیوع آن در مقابل دو مورد اول قابل مقایسه نیست. درمان تاخیر در انزال دشوار است و تنها ۵۸ درصد افراد مبتلا به این عارضه می توانند بهبودی قابل توجهی به دست آوردند.تنها زوجهایی از روش های درمانی نتیجه می گیرند

که پشتکار قوی و استقامت بالایی در مقابل مراحل درمانی داشته باشند.از آنجا که میزان شیوع این اختلال در مقایسه با زود انزالی و اختلال نعوظ بسیار کم است، تعداد مقالات پزشکی کمتری در این مورد وجود دارد. مراقب باشید، برخی از مقالات و مطالبی که بر روی اینترنت قرار دارند تنها هدف تجاری داشته و پایه علمی ندارند.

 

علل تاخیر در انزال چه چیزهایی هستند؟

بسیاری از مردان تربیت بسیار سختی داشته اند و به شدت در زندگی گذشته خود کنترل شده اند. برخی از افراد نیز به شدت درونگرا بوده و در نشان دادن احساسات و بروز عواطف خود مشکل دارند.یکی از علل انزال دیررس تحریکات جنسی ناکافی است. مردانی که بصورت دائم در حال تحریک جنسی هستند، ممکن است سرانجام دچار انزال دیررس و یا عدم انزال شوند.

مردانی که همیشه یک نوع از تحریک جنسی را تجربه می کنند (مثل خود ارضائی) ممکن است در مواجهه با یک تحریک جنسی متفاوت (رابطه زناشوئی طبیعی) نتوانند به ارضاء جنسی برسند.برای رسیدن به ارضاء جنسی باید تحریکات جنسی از طریق سیستم عصبی به مغز منتقل و از مغز دوباره پیامهای ثانویه به ناحیه تناسلی ارسال و سبب انزال مرد گردند.

اگر این سیستم عصبی به هر دلیلی مختل شود، سبب تاخیر در انزال و یا عدم انزال می شود. از دهه سوم زندگی فیبرهای عصبی که مخصوص هدایت سریع تحریکات عصبی هستند، رفته رفته کم می شوند، علاوه از آن با افزایش سن از حساسیت آلت تناسلی کاسته می شود، و بدین دلیل با افزایش سن، معمولا مرد دچار تاخیر در انزال می شود.

 

 

چرا تاخیر در انزال می تواند مشکلاتی را به وجود بیاورد؟

در دوران جوانی ممکن است نتوانید مشکل خود را تشخیص دهید و ممکن است فکر کنید که سایر مردان نیز به همین شکل هستند. در اولین روابط جنسی ممکن است به شدت مورد تحسین شریک جنسیتان قرار بگیرید که می توانید ۲ یا ۳ ساعت بدون انزال به فعالیت جنسی خود ادامه دهید. اما این قضیه در آینده و در زندگی مشترک و به ویژه زمانی که قصد بچه دار شدن داشته باشید می تواند مشکل ساز شود.

هم مرد و هم زن ممکن است احساس درد و یا نا امیدی داشته باشند و ممکن است زن از اینکه نمی تواند باعث ارضای مرد خود شود احساس رنجش و یا حتی توهین کند. گاهی اوقات مرد بعد از جدایی از شریک جنسی به فکر درمان می افتد. البته معمولا مراجعه به پزشک و درمان بیشتر به علت تمایل به بچه دار شدن انجام می شود.

 

چه کاری می توان برای مردان مبتلا به دیر انزالی یا انزال عقب مانده انجام داد؟

متاسفانه هیچ درمان سریعی وجود ندارد. همچنین در حال حاضر هیچ دارویی که باعث انزال مرد شود نیز وجود ندارد. لازمه درمان صحیح تشخیص دقیق علت انزال دیررس است. گاهی باید علت اصلی را برطرف کرد. ولی اکثرا نیاز به دارودرمانی پیدا می شود. گاها لازم است داروئی

که بیمار مصرف می کند، عوض کرد. گاها لازم است برای بیمار روش صحیح رابطه زناشوئی را آموزش داد. اما یکی از بهترین روش کارهایی که برای درمان این گونه افراد می توان انجام داد مشاوره است. برای درمان این عارضه باید هر دو نفر (مرد و شریک جنسی) به مشاور مراجعه کنند.

 

مشاوره

هدف از مشاوره این است که مرد بتواند اضطراب خود را کنترل کند تا بتواند بدون بروز مشکلی در داخل واژن شریک جنسی خود به ارگاسم برسد. بهترین و رایجترین روش درمان، کمک به مرد برای داشتن آرامش و در دست گرفتن مسیر رابطه جنسی است. به طور کلی در اینگونه افراد رسیدن به ارگاسم

از طریق خودارضایی و یا عشق بازی امکان پذیر است اما از طریق رابطه جنسی فرد به ارگاسم نمی رسد.بنابراین درمانگر زوج ها را تشویق می کند که در ابتدا مرد در بیرون از واژن به ارگاسم برسد و سپس با تمرین کردن و امتحان کردن روش های مختلف، در نهایت مرد بتواند در داخل واژن به ارگاسم برسد.

 

از کجا می توان درخواست کمک کرد؟

درمانگاه و مراکز مشاوره معمولا خدماتی برای درمان اینگونه مشکلات جنسی ارائه می دهند. پزشک شما نیز می تواند شما را به یک مشاور خوب ارجاع دهد.کلینیک های تنظیم خانواده و برخی از کلینیک های روانشناسی نیز خدماتی مرتبط با این عارضه ارائه می دهند. حتما به سکس تراپمتخصص روانشناسی جنسی مراجعه نمایید.

تاخیر در انزال (DE – دیر انزالی) و انزال عقب مانده (RE) یک وضعیت خسته کننده است که هر دو طرف را مجبور به انجام تلاش بیشتری در هنگام رابطه جنسی می کند. به هر حال ممکن است به کمک متخصص و با پشتکار و تلاش بتوانید بر این عارضه فایق آیید. سعی کنید، همکاری کنید.

 

 

انزال دیررس علل خیلی زیادی دارد ولی مهمترین آنها به قرار زیر می باشند:

• علل فیزیولوژیک
oکاهش حس دستگاه تناسلی
o رفلکسهای عصبی تناسلی کند
o تحریک تناسلی بخصوص
• سن
• بیماریهای مادرزادی
• آناتومیک
o جراحی پروستات
o جراحی گردن مثانه
• عصبی
o بیماری دیابت یا قند
o آسیب به نخاع شوکی
o برداشتن تمام پروستات در سرطان پروستات
o برداشتن روده بزرگ
o قطع زنجیره سمپاتیک
o آنوریسم (گشاد شدن) آئورت شکمی
o برداشتن غدد لنفاوی شکم توسط جراحی
• بیماریهای غدد درون ریز
o دیابت
o کم کاری غدد جنسی
o کم کاری تیروئید
• روحی – روانی

مصرف بعضی از داروها سبب انزال دیررس یا تاخیر در انزال می شود. لیست این داروها بسیار زیاد است، ولی مهمترین آنها عبارتند از:

• مهار کننده های گیرنده های آلفا مثل پرازوسین
• داروهای روانگردان
• بعضی از ضد افسردگیها
• مهار کننده های گیرنده های بتا مثل آتنلول
• بکلوفن
• بنزودیازپینها مثل دیازپام و کلردیازپوکساید
• ناپروکسن
• مواد نخدر
• مدر های تیازیدی مثل هیدروکلرو تیازید

 

 


تاريخ : شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 1:27 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا
برچسب‌ها: علت دیر انزالی در آقایان چیست


ارگاسم خشک و علل های متعدد آن

ارگاسم خشک حالتی است که در آن مرد به اوج لذت جنسی میرسد اما انزالی رخ نمیدهد لذا هیچ مایعی از آلت مرد نیز خارج نمیشود و این میتواند نگران کننده باشد به خصوص در مردان جوانتر که دلیل این امر هم به دلیل برخی از درمان ها برای بیماری های پروستات میباشد البته این حالت از ارگاسم خشک تنها در افراد میانسال یا مسن تر بروز میکند که به این حالت (انزال رتروگراد ) نامیده میشود

و در توضیح این مدل انزال میتوان گفت انزالی است که مایع منی به جای اینکه به صورت طبیعی از طریق مجرای ادراری خارج شود به طرف مثانه هدایت میشود بنابراین ارگاسمی خشک را خواهند داشت و در دفعه بعد که ادرار خواهید کرد با ادراری کدر مواجه خواهید شد که البته چندان نگران کننده نیست و مربوط به مردان میانسال یا مسن تری است

که طی عمل های جراحی برای پروستات مجرایی که مایع منی را وارد مجرای ادرار میکند را مسدود میکند میباشد .پزشک اورولوژیست شما باید برای پیشگیری از نگرانیتان در مورد امکان بروز این اتفاق توضیح دهد هنگامی که ارگاسم خشک به علت انزال رتروگراد رخ میدهد ممکن است مرد با یک احساس به ارگاسم رسیدن

متفاوت مواجه شود و یا از قوی نبودنش ابراز ناراحتی کند دلیلش اینست که خارج شدن منی را از مجرای ادرار تجربه نمیکند و از طرفی این افرار نگران ناباروری و پدر نشدنشان هستند در چنین مواقعی میتوان اسپرم را از ادرار جدا کرد و طی فرایند تلقیح مصنوعی همسر فرد را باردار کرد که این کار تخصصی بوده و باید حتما در مراکز مربوطه انجام شود

ارگاسم خشک چرا در جوانان و نوجوانان بروز میکند؟

دلیل این امر آنست که اغلب اینها در یک شب ممکن است ۵ یا ۶ بار به ارگاسم برسند و زمانی که مرد برای چند بار به ارگاسم میرسد آلت تناسلی وی از مایع منی خالی شده و در ارگاسم های بعدی مایع منی از آلت تناسلی مرد خارج نمیشود و این اتفاق میتواند از ارگاسم دوم به بعد اتفاق بیافتد و نباید نگران بود چون در کمتر از ۲۴ ساعت بیضه ها و سایر غدد جنسی دوباره مایع منی تولید میکنند.

دربرخی کشورها و فرهنگ ها ارگاسم خشک در دفعات دوم به بعد طبیعی است و باید حتما در هر شرایطی اصول رابطه جنسی ایمن را رعایت کرد این افراد بر این باورند چون ارگاسم خشک صورت میگیرد احتمال باردار کردن شریک جنسی وجود ندارد ولی این باور کاملا اشتباست و باید حتما از کاندوم استفاده شود چون در این حالت به علت وجود تعداد کمی اسپرم بروی آلت تناسلی امکان باردار کردن زن وجود دارد و ازطرفی خطر ابتلا به بیماریهای مقاربتی بالا میرود

 

 

عواملی که میتوانند ارگاسم خشک را به همراه داشته باشند :

ارگاسم خشک به علت فشار مایع منی در صورت فشار از مرد خارج نمیشود مثلا زمانی فشار بروی مجاری ادراری باشد و یا اینکه بین کیسه بیضه و مقعد فشار باشد برخی معتقدد دوچرخه سوارها به علت فشار طولانی در این ناحیه ممکن است با ارگاسم خشک مواجه شوندارگاسم خشک به علت مصرف مواد مخدر

داروهای مجاز یا غیر مجاز و مواد مخدر و همچنین داروهایی که برای پیشگیری از بارداری باشد اما این تحقیقات ناقص بوده و عوارض جانبی ان هنوز مشخص نشده ارگاسم خشک به علت تفریح برخی از وبسایت ها اموزهایی وجود دارد مبنی بر اینکه چطور ارگاسم خشک داشته باشیم که این کار به فرد اجازه میدهد که ارگاسم چندگانه داشته باشد

و بتواند رابطه جنسی طولانی تری داشته باشد در صورتی که تحریک قبل از انزال متوقف شودو سایر عواملی چون مسدود شدن مجرای اسپرم،انسدادکیسه منی،ناهنجاری های مادرزادی دستگاه تناسلی،آسیب نخاعی،برخی داروهای خاص برای فشارخون بالا،بزرگ شدن پروستات و اختلالات خلقی فراموش نشود که این موارد ذکر شده بسیار نادر بوده و نیازی به نگرانی در این زمینه نیست چرا که میتوان به یک متخصص اورولوژیست مراجعه کرد و درمان شد.

 

سوال اینجاست که ارگاسم خشک چرا در جوانان و نوجوانان بروز می کند؟

این قضیه کاملا ساده است. اغلب افراد جوان قادر هستند که چندین بار به ارگاسم برسند.این به این معناست که برخی از جوانان در یک شب ممکن است دو تا پنج بار به ارگاسم برسند.در برخی موارد ممکن است این عدد به ۶ دفعه نیز برسد. زمانی که مرد برای چند بار به ارگاسم می رسد، آلت تناسلی وی از مایع منی خالی شده و در ارگاسم های بعدی مایع منی از آلت تناسلی مرد خارج نمی شود. این اتفاق می تواند از ارگاسم دوم به بعد اتفاق بیافتد.

در برخی از کشور ها و فرهنگ ها، ارگاسم خشک در دفعات دوم به بعد پذیرفته شده و طبیعی محسوب می شود و متاسفانه برخی از این افراد در ارگاسم هایی که ممکن است خشک باشند از کاندوم استفاده نمی کنند که واقعا می توان این حرکت را غیر عاقلانه دانست.این افراد فکر می کنند که به علت خشک بودن ارگاسم احتمال باردار کردن شریک جنسی وجود ندارد اما در واقع این فرض اشتباه و بسیار خطرناک است.

در این حالت نیز به علت وجود تعداد کمی اسپرم بر روی آلت تناسلی امکان باردار کردن زن وجود دارد. از طرفی خطر ابتلا به بیماری های مقاربتی نیز وجود خواهد داشت. پس در هر شرایطی اصول رابطه جنسی ایمن را رعایت کنید.اگر با ارگاسم خشک مواجه شدید نگران نباشید. این حالت نشان دهنده نابارور شدن شما نمی باشد. در کمتر از ۲۴ ساعت، بیضه ها و سایر غدد جنسی، دوباره مایع منی تولید می کنند.

 

 

انزال رتروگراد چیست؟

فرم کاملا متفاوتی از ارگاسم خشک در مردان میانسال یا مسن تری که پروستات آنها تحت عمل جراحی یا پرتودرمانی یا سایر درمان های مرتبط با پروستات قرار گرفته اند بروز می کند.در این شرایط درمانی که بر روی پروستات انجام گرفته است، مجرایی که مایع منی را وارد مجرای ادرار می کند را مسدود می کند.

انزال رتروگراد زمانی رخ می دهد که مایع منی به جای اینکه به صورت طبیعی از طریق مجرای ادراری خارج شود، به طرف مثانه هدایت می شود. بنابراین شما با ارگاسم خشک مواجه خواهید شد و در دفعه بعد که ادرار خواهید کرد با ادراری کدر مواجه خواهید شد که البته این قضیه چندان نگران کننده نیست.

پزشک اورولوژیست شما باید برای پیشگیری از نگرانی شما، به شما در مورد امکان بروز این اتفاق توضیح بدهد که اغلب بسیاری از پزشکان این قضیه را فراموش می کنند.هنگامی که ارگاسم خشک به علت انزال رتروگراد رخ می دهد، ممکن است مرد با یک احساس به ارگاسم رسیدن متفاوت مواجه شود و یا اینکه از قوی نبودن ارگاسم ابراز ناراحتی کند.

دلیل این قضیه این است که فرد اتساع ناشی از جهش ناگهانی مایع منی را از داخل مجرای ادرار که در هنگام انزال رخ می دهد را تجربه نمی کند. از طرفی برخی از مردان نسبت به اینکه انزال رتروگراد ممکن است باعث عدم توانایی پدر شدن آنها شود نگران هستنددر چنین مواقعی می توان اسپرم را از ادرار جدا کرده و طی فرایند تلقیح مصنوعی همسر فرد را باردار کرد. این کار تخصصی بوده و باید حتما در مراکز مربوطه و توسط متخصص امر انجام شود.

 

ارگاسم خشک به علت فشار

اگر فشار زیادی بر روی مجاری ادرار وجود داشته باشد، مایع منی از مرد خارج نمی شود. بسیاری از مردان می دانند که اگر آلت تناسلی آنها تحت فشار قرار بگیرد، انزال صورت نخواهد گرفت.در این حالت بلافاصله بعد از کاهش فشار بر روی آلت، مایع منی از آلت به بیرون نشت خواهد کرد.همچنین اگر قسمت بین کیسه بیضه و مقعد نیز تحت فشار قرار گیرد، ممکن است مرد با ارگاسم خشک مواجه شود.برخی از افراد معتقدند که دوچرخه سوار ها به علت وجود فشار طولانی مدت در این ناحیه ممکن است با ارگاسم خشک مواجه شوند که البته این قضیه به صورت علمی تائید نشده است.

 

 


تاريخ : شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 1:26 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا
برچسب‌ها: ارگاسم خشک و علل های متعدد آن


این مشخصات مردهایی است که برای همسرشان شریک جنسی خوبی هستند، شما هم می توانید چنین رفتار کنید :

 

 

 

 

۱- مردهایی که به آرامی و با ملایمت عشق ورزی میکنند. برای تحریک همسرشان وقت صرف می کنند و به او فرصت می دهند تا شعله ی شهوتش به آرامی روشن شود.

 

۲- مردهایی که در بستر نیز با همسرشان صحبت میکنند. آقایونی که نمیخواهند احساساتشان را با کلمات عاشقانه در حین رابطه جنسی بیان کنند، به این نکته دقت کنند که بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از نزدیکی به زن احساس محبوبیت و امنیت می دهد.

 

۳- مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند. هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان میزنید میتواند به مانند پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود می آید و او را شعله ور سازد.

 

۴- مردهایی که با چشمان خود به همسرشان نشان میدهند او را دوست دارند و به او عشق می ورزند. این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر نیرومند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه های دیگر بدن هر دو طرف است، پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان احساس محبوبیت بدهید و از مزایای این ارتباط لذت ببرید.

  شریک جنسی مناسب

 

۵- مردهایی که با موهای همسرشان بازی میکنند. فکر نمیکنم هیچ زنی در دنیا وجود داشته باشد که درهنگام معاشقه از چنگ زدن دستهای همسرش در موهای سرش لذت نبرد !

 کدام مردها میتوانند شریک جنسی مناسبی برای همسرانشان باشند

۶- مردهایی که در تحریک کردن همسرشان به وسیله لمس کردن مهارت دارند. زنها در پروسه آمادگی برای نزدیکی نیاز دارند که با نوازش و لمس آرام، آماده عملیات جنسی شوند.

 

۷ – مردهایی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت میبرند. زبان عشق لمس کردن است، دستهای شما زایده هایی فیزیکی نیستند بلکه فرستده هایی قوی اند که نیروی جنسی شما را منتقل میکنند، با نوازشی عاشقانه معنای واقعی این جمله را درک کنید.

 

 ۸- مردهایی که عشق خود را در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان می دهند و او را به احساس و باور محبوبیت وادار می کنند .

یک «دوستت دارم» ، یک شاخه گل ، یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی که به همسرتان احساس محبوبیت بدهد ، میتواند در شب هنگام به طوفانی عشقی تبدیل شود.

 

 ۹- مردهایی که پیش از عشق ورزی خود را به لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده میکنند. کارهایی ماننده خوشبو کردن دهان، ازاله موهای زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و … میتوانند برای آماده کردن جسمی شما موثر باشند.

 

 ۱۰- مردهایی که به همسرشان وفادارند .فراموش نکنید اگر همسرتان حس کند تنها شریک لحظه های لذت تان است ،تلاش بیشتری برای لذت بردن مضاعف شما می کند.

 

 


تاريخ : شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 1:26 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا
برچسب‌ها: کدام مردها میتوانند شریک جنسی مناسبی برای همسرانشان باشند

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: