انواع کنترل اسپلیت

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



یکی از محبوب ترین این ابزارها داکت اسپلیت است. داکت اسپلیت یکی از بهترین ابزارهای تهویه مطبوع است. در این مقاله قصد داریم با داکت اسپلیت، نحوه کار و عملکرد، انواع داکت اسپلیت، نصب این ابزار، مزایا و معایب داکت اسپلیت، برندهای آن و راهنمای خرید، به شما اشاره کنیم.

داکت اسپلیت را بشناسید

تقریبا همه اسپلیت ها و تهویه مطبوع را می شناسند. دستگاه هایی در ابعاد و تنوع وسیع که وظیفه رساندن دمای محیط را به حد مطلوب بر عهده دارند. اسپلیت ها را می توان نسل بعدی کولرهای گازی دانست که با تغییراتی می توانند محیط را در فصل سرما نیز گرم کنند. اما در اینجا می خواهیم شما را با نوع جدیدتر اسپلیت یعنی «داکت اسپلیت» آشنا کنیم.

داکت اسپلیت در اصطلاح کانال اسپلیت، نوعی اسپلیت به روز و خاص است که عملکرد متفاوتی نسبت به نسل قدیمی خود دارد. به زبان ساده، با کانال کشی انجام شده در بخش های مختلف مانند یک واحد مسکونی، دمای تمام مقاطع به عدد تعیین شده توسط شما خواهد رسید. مجموعه داکت اسپلیت از دو قسمت کلی تشکیل شده است. بخش اول واحد یا دستگاه خارجی به نام کندانسور یا کمپرسور است. قسمت دیگر این مجموعه یونیت داخلی یا تهویه مطبوع نام دارد. اگر از یونیت داخلی در واحد مسکونی، تجاری یا اداری خود استفاده می کنید، دمای تمام بخش ها توسط آن کولر گازی کنترل می شود.

انواع داکت اسپلیت

داکت اسپلیت ها بر اساس نحوه عملکرد کمپرسور به دو دسته معمولی و اینورتر طبقه بندی می شوند. در نوع اول با رسیدن دما به مقدار مورد نظر دستگاه خاموش می شود. پس از تغییر محسوس دما، دستگاه دوباره وارد مدار می شود. این مدل های داکت اسپلیت از کمپرسورهای روشن/خاموش استفاده می کنند. اما نوع دیگری از دستگاه که از کمپرسور مجهز به اینورتر استفاده می کند. مزیت این مدل دستگاه این است که دستگاه در همان دمای محیط و دمای مورد نظر به کار خود ادامه می دهد. در صورت لزوم، به تدریج شروع کنید. این خاموش و روشن شدن مداوم مصرف برق این دستگاه را تا 40 درصد نسبت به حالت عادی بهبود نمی بخشد. داکت اسپلیت مجهز به اینورتر نیز صدای کمتری خواهد داشت. در این دستگاه با افزودن کویل آب گرم و اتصال آن به موتورخانه یا پکیج عملیات گرمایش انجام می شود.

 

کدام مدل و ظرفیت برای من مناسب است؟

پس از انتخاب داکت اسپلیت از کولر گازی ها نقش یک مشاور متخصص، مجرب و با تجربه بیشتر پررنگ می شود. در این مرحله لازم است در صورت امکان به صورت حضوری و غیره از طریق مشاوره تلفنی با کارشناسان تماس بگیرید. بررسی محل نصب یونیت های داخلی و خارجی و همچنین عبور تجهیزات و لوله کشی مربوطه از جمله اقداماتی است که مشاوران در این زمینه انجام می دهند. پیشنهاد ما در اینجا استفاده از نظرات و مشاوره های تیم آرتانسیم به عنوان بزرگترین و بهترین تامین کننده داکت اسپلیت در ایران و خاورمیانه می باشد.

داکت اسپلیت را نصب کنید

اولین نکته ای که در نصب انواع داکت اسپلیت باید در نظر گرفت فضای مناسب و کافی برای کندانسور یا داکت اسپلیت کمپرسور است. ارتفاع مناسب از سطح زمین، مناسب برای لوله کشی، وضعیت نور خورشید و... بسیاری از مسائل دیگر اهمیت خود را در اینجا نشان می دهد. در نصب یونیت های داخلی امکان نصب دستگاه بر روی سقف کاذب با ارتفاع حداقل 25 سانتی متر وجود دارد. امکان نصب این دستگاه در ورودی ها و راهروها وجود دارد. نصب، راه اندازی و مشاوره در این زمینه باید توسط افراد متخصص انجام شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 4:43 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: