آرامیس

آرامیس
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



سپتیک تانک پلی اتیلن با شرکت فراب صنعت

سپتیک تانک پلی اتیلن از محصولات پر فروش شرکت مهندسی فرآب صنعت می باشد که در ابعاد مختلف دارای قیمت مناسب بوده که بصورت سپتیک تانک پیش ساخته فاضلاب آماده فروش به مشتریان محترم در سراسر کشور می باشد.

استانداری خوزستان، مجتمع تفریحی تجاری مگامال، شرکت مبنا و … از اهم مشتریان سپتیک تانک پلی اتیلن شرکت مهندسی فرآب صنعت می باشند که با توکل به خدای بزرگ، این شرکت توانسته است تا رضایت همۀ مشتریان خود را کسب نموده و روز به روز به مشتریان خود اضافه نماید.

پلی اتیلن یا پلی اتن یکی از ساده ترین و ارزان قیمت ترین پلیمر هاست. پلی اتیلن جامدیست مومی شکل وغیرفعال، که این ماده ازپلیمریزاسیون اتیلن بدست می آید وبطور خلاصه بصورت PE نمایش داده میشود.

سپتیک تانک پلی اتیلن پیش ساخته بصورت اسپیرال

برای تهیه سپتیک تانک پلی اتیلن به سه سایت رسمی فراب صنعت مراجعه کنید.

کاربرد محصولات پلی اتیلن در صنعت فاضلاب

کاربرد اصلی HDPE در صنعت آب و فاضلاب و برای دفع فاضلاب و همچنین حفظ منابع آبی و ذخیره آنها میباشد، زیرا این مواد دارای مقاومت بالادر مقابل خورندگی و مواد شیمیایی و اسیدی هستند.

امروزه شرکت های تولید کننده زیادی در سراسر دنیا در سیستم آب و فاضلاب از پلی اتیلن برای تولید لوله های آبی و فاضلابی وهمچنین مخازن آب شیرین و مخازن نگه دارنده مواد شیمیایی و اسیدی و مخازن نگهدارنده آب های سطحی (Retention tanks) استفاده میکنند.

نکته قابل ذکر این است که هزینه های اعمالی برای یک کارفرما زمانی کاهش پیدا می کنند که در دراز مدت مجبور به بازبینی های مکرر و تعویض اقلام ومحصولات نباشند

سپتیک های پلی اتیلنی هزینه خرید ،نصب و همچنین هزینه نگهداری کمتری را داشته و نیازی به آب بندی و عایق کاری ندارند.

  • سیستم کاملاً آماده
  • نصب ساده و آسان
  • تصفیه دائم
  • آب بندی کامل و دقیق
  • سالم و بهداشتی
  • مقاوم در مقابل حوادثی چون زلزله

Advantages of septic tanks of polyethylene

سپتیک تانک دو جداره اسپیرال به گونه ای طراحی گردیده که مقاومت زیادی در برابر فشار خارجی روی لوله دارد و با شرایط  فشار داخلی کم و یا ثقلی – مدفون در زیر زمین و یا روی زمین و یا زیر آب قابل نصب و اجرا می باشد.

  • جمع آوری و دفع فاضلاب شهری
  • جمع آوری آبهای سطحی
  • انتقال فاضلاب صنعتی
  • مصارف کشاورزی و زهکشی
  • پل های پلی اتیلن و …

 

  • سپتیک تانک پلی اتیلن دو جداره به روش اسپیرال از سایز ۲۰۰ تا ۳۰۰۰ میلیمتر تولید بر اساس استاندارد ISO9969، DIN 16961، ISIRI 9116-2، EN 13476
  • نحوه اتصال بصورت مکانیکی، کمربند الکتروفیوژن و جوش اکسترودری
  • امکان تولید لوله در طول های ۱۲ – ۹ – ۶ متری

  

با توجه به تصاویری که در بالا قابل مشاهده می باشد، هر مخزن سپتیک از جنس پلی اتیلن متشکل شده از اجزای مختلفی است که عبارتند از:

  • فلنچ ورودی، که به عنوان اولین جز اصلی سپتیک تانک پلی اتیلن می باشد و شامل لوله ورودی به سپتیک پلی اتیلن است.
  • مخزن اولیه، این قسمت از سپتیک تانک پلی اتیلنی به عنوان فعال ترین قسمت این مخزن به شمار می رود که با استفاده از بافل از قسمت دوم مخزن جدا شده است، این قسمت بیشترین حجم مربوط به دستگاه سپتیک از جنس پلی اتیلن را به خود اختصاص می دهد که بصورت تقریبی حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد حجم کل سپتیک تانک را شامل می شود.
  • دیوارۀ جدا کننده داخلی، که این قسمت به جهت جلوگیری از ورود چربی، روغن شناور شده و معلق و همچنین، لجن موجود به مخزن دوم یعنی مخزن زلال ساز تعبیه شده است.
  • مخزن زلال ساز فاضلاب، تعبیه این مخزن به جهت ذخیره و نگه داری آب زلال شده و عاری از فاضلاب و لجن شناور می باشد که تقریباً حدود ۳۰ درصد از حجم مخزن سپتیک تانک را به خود اختصاص داده است.
  • قسمت مربوط به تهویه هوا، تعبیه این قسمت به جهت ایجاد فضای مناسب برای تبادل گازهای تولید شده ( گازهایی که از فرآیند های بی هوازی فاضلاب به دست می آید ) به بیرون از مخزن در نظر گرفته می شود. گاز موجود در این قسمت معمولا گاز متان و گاز سولفید هیدروژن است که باید از مخزن سپتیک پلی اتیلن خارج شود.
  • قسمت خروجی فاضلاب، که این قسمت تشکیل شده از بافل و لوله خروجی مربوط به سپتیک تانک فاضلاب پلی اتیلنی می باشد.

تاريخ : جمعه 3 خرداد 1400 ساعت: 18:0 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا



وقتی فرد سیگار الکترونیکی را بخار می کند ، نیکوتین موجود در مایعات الکترونیکی به راحتی از ریه ها جذب خون می شود. با ورود خون ، نیکوتین غدد فوق کلیه را تحریک می کند تا هورمون اپی نفرین (آدرنالین) آزاد شود. اپی نفرین سیستم عصبی مرکزی را تحریک می کند و فشار خون ، تنفس و ضربان قلب را افزایش می دهد. همانند اکثر مواد اعتیاد آور ، نیکوتین مدارهای پاداش مغز را فعال می کند و همچنین سطح پیام رسان شیمیایی به نام دوپامین را در مغز افزایش می دهد که رفتارهای پاداش بخشی را تقویت می کند. لذت ناشی از تعامل نیکوتین با مدار پاداش برخی از افراد را وادار می کند که علی رغم خطرات سلامتی و سلامتی آنها ، بارها و بارها از نیکوتین استفاده کنند.

اثرات vaping بر سلامتی چیست؟ آیا ایمنی آن از کشیدن سیگارهای تنباکو ایمن است؟
تحقیقات تاکنون نشان می دهد که هنگامی که افرادی که به طور منظم سیگار می کشند به عنوان یک جایگزین کامل به آنها متوسل می شوند ، ممکن است آسیب کمتری نسبت به سیگارهای قابل احتراق داشته باشد. اما نیکوتین به هر شکلی یک داروی بسیار اعتیاد آور است. تحقیقات نشان می دهد که این سیستم حتی می تواند سیستم پاداش مغز را بهبود بخشد و مخدرها را در معرض خطر اعتیاد به سایر مواد مخدر قرار دهد

همچنین ، استفاده از سیگار الکترونیکی ، ریه ها را در معرض انواع مواد شیمیایی قرار می دهد ، از جمله مواد افزودنی به مایعات الکترونیکی و سایر مواد شیمیایی تولید شده در طی فرآیند گرم شدن / بخار شدن. مواد شیمیایی سمی و همچنین نانوذرات فلزی بالقوه سمی از خود دستگاه. این مطالعه نشان داد که مایعات الکترونیکی مارک های خاص سیگار مانند حاوی مقادیر زیادی نیکل و کروم است که ممکن است از سیم پیچ های بخارشی نیکروم دستگاه تبخیر شود. سیگار مانند نیز ممکن است حاوی مقادیر کمی کادمیوم باشد ، فلزی سمی که در دود سیگار نیز وجود دارد و می تواند باعث مشکلات تنفسی و بیماری شود. همچنین گزارشاتی از بیماری های ریوی و مرگ و میر مربوط به استنشاق برخی روغن های تبخیری در ریه ها وجود دارد که هیچ راهی برای فیلتر کردن مواد سمی ندارند.

https://vapersco2.org/


تاريخ : شنبه 3 خرداد 1400 ساعت: 13:18 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


چه انتظار می رود بعد از 24 ساعت بدون خواب
از دست دادن 24 ساعت خواب غیر معمول نیست. ممکن است یک شب خواب را برای کار از دست ندهید ، برای آزمایش آزمایش کنید یا از کودک بیمار مراقبت کنید. اگرچه ممکن است بیدار ماندن در طول شب ناخوشایند باشد ، اما بر سلامت کلی شما تأثیر مهمی نخواهد داشت.

هنوز هم ، از دست دادن یک شب خواب بر شما تأثیر می گذارد. مطالعات بیداری 24 ساعته را با غلظت 10/0 درصد الکل در خون مقایسه کرده اند. این در بیشتر ایالتها بیش از حد قانونی رانندگی است.

برخی از تأثیرات 24 ساعته بدون خواب رفتن عبارتند از:

خواب آلودگی
تحریک پذیری
اختلال در تصمیم گیری
قضاوت مختل شده
درک تغییر یافته
کمبود حافظه
اختلالات بینایی و شنوایی
کاهش هماهنگی چشم و دست
تنش عضلانی افزایش یافته است
لرزیدن
افزایش خطر تصادفات یا حوادث نزدیک
علائم کمبود خواب 24 ساعته معمولاً پس از قطع شدن چشم ، از بین می رود.

چه انتظار می رود بعد از 36 ساعت بدون خواب
فقط 36 ساعت بیدار ماندن می تواند تأثیرات شدیدی بر بدن شما بگذارد.

چرخه خواب و بیداری شما به تنظیم ترشح برخی هورمون ها از جمله کورتیزول ، انسولین و هورمون رشد انسانی کمک می کند. در نتیجه ، بی خوابی برای مدت زمان طولانی می تواند چندین عملکرد بدن را تغییر دهد.

این شامل موارد زیر است:

  • اشتها، میل
  • متابولیسم
  • درجه حرارت
  • حالت
  • سطح استرس

برخی از تأثیرات 36 ساعت بدون خواب رفتن عبارتند از:

  • خستگی مفرط
  • عدم تعادل هورمونی
  • کاهش انگیزه
  • تصمیمات پرخطر
  • استدلال انعطاف ناپذیر
  • کاهش توجه
  • اختلالات گفتاری ، مانند انتخاب واژه و تلفظ صحیح کلمات

https://hugan.ir/


تاريخ : شنبه 2 خرداد 1400 ساعت: 15:26 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


موسیقی و ذهن جوان

چرا موسیقی مهم است؟ مشارکت موسیقی فرصتی بی نظیر برای آماده سازی سواد فراهم می کند. خواه کودکان در حال آواز خواندن ، بازی و گوش دادن باشند ، معلمان آنها را به گوش دادن و شنیدن روشهای جدیدی که تبعیض شنیداری آنها را اعمال می کند ، راهنمایی می کنند. نواختن ابزار و افزودن جنبش به درسها ، كودكان را در مورد یادگیری متوالی كه در فهم خواندن ضروری است ، می آموزد.

افلاطون یک بار گفت که موسیقی "وسیله ای قدرتمندتر از هر وسیله دیگری برای آموزش است". بسیاری از معلمان کودکان خردسال را پیدا خواهید کرد که با او موافق هستند. تحقیقات اخیر نشان داده است که موسیقی از دو طرف مغز استفاده می کند ، واقعیتی که باعث ارزشمند بودن آن در همه زمینه های توسعه می شود. موسیقی از نظر تحصیلی ، عاطفی ، جسمی و روحی بر رشد مغز کودک تأثیر می گذارد.

موسیقی دانشگاهی است. برای برخی از افراد ، این دلیل اصلی ارائه درس موسیقی به فرزندان آنها است. مطالعه اخیر از دانشگاه کالیفرنیا نشان داد که موسیقی مغز را برای شکل های بالاتر تفکر تربیت می کند. دانش آموزان کلاس دوم که به آنها درس موسیقی داده می شود ، در آزمون های ریاضی و کسری متناسب 27٪ امتیاز بیشتری نسبت به کودکانی دارند که هیچ دستورالعمل خاصی دریافت نکرده اند. تحقیقات نشان می دهد که آموزش موسیقی به طور دائمی ذهن جوان را برای عملکرد بهتر سیم می کند.

موسیقی فیزیکی است. موسیقی را می توان به عنوان یک ورزش توصیف کرد. یادگیری آواز و حفظ ریتم باعث ایجاد هماهنگی می شود. انرژی هوا و باد لازم برای دمیدن فلوت ، شیپور یا ساکسیفون باعث سلامتی بدن می شود.

موسیقی احساسی است. موسیقی یک شکل هنری است. ما موجوداتی احساسی هستیم و هر کودکی نیاز به یک خروجی هنری دارد. موسیقی ممکن است وسیله بیان کودک شما باشد.

موسیقی برای زندگی است. اکثر مردم نمی توانند در 70 یا 80 سالگی فوتبال یا فوتبال بازی کنند اما می توانند آواز بخوانند. و آنها می توانند پیانو یا ساز دیگری بنوازند. موسیقی هدیه ای است که می توانید به فرزند خود بدهید و تمام عمر او را پایدار نگه دارد.

https://hamrahmusic.me/category/nostalgic-music/


تاريخ : شنبه 1 خرداد 1400 ساعت: 15:37 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


تهران کلایمر، بهترین شرکت برای اجاره کلایمر در تهران و کرج

برای خرید کلایمر دست دوم در تهران و کرج با این شرکت در تماس باشید.

شرکت تهران کلایمر یک شرکت قدیمی و موفق در زمینه خرید، فروش، تعمیر و اجاره کلایمر در تهران و کرج با بیش از 10 سال سابقه کاری در این زمینه و موفق به دریافت چندین لوح تقدیر می باشد.

و با انجام دادن بیش از 1000 پروژه موفق در تهران و کرج می باشد. چیزی که این شرکت را با دیگر شرگت های رقیب متمایز می کند، اجاره ارزان و ایمنی بیش از حد می باشد.

کلایمر چیست؟

یک دستگاه بالابری است که بجای داربست ساخته شده است و دسترسی به ارتفاعات و جاهایی که امکان داربست وجود ندارد استفاده می شود. این دستگاه مناسب برای کارهای تعمیراتی، رنگ آمیزی، سیمانکاری، کار در نما، کامپوزیت و تعویض شیشه برج های بلند استفاده می شود. 

کلایمر به دلیل قیمت ارزان، ایمنی بیش از حد نسبت به داربست و سریع بودن جایگاه فوق العاده ای در این صنعت به دست آورده است. و هر روز سفارش کلایمر نسبت به داربست بیشتر و بیشتر می شود.

هزینه اجاره کلایمر: 

 

اگر شما نیاز به کلایمر داشته باشید کافیست با تهران کلایمر در تماس باشید. شرکت تهران کلایمر دستگاه کلایمر را به محل کار آورده و نصب می کند و بعد از اتمام کار دستگاه را باز می کنند. 

هزینه اجاره کلایمر شامل: هزینه جابجایی کلایمر، نصب و باز کردن، هزینه اجاره خود کلایمر و هزینه کارگر می باشد. که مبلغی حدود 4 میلیون تا بالاتر می شود. که به مدت یک ماه با اجاره داده می شود.

اگر مدت کار بیشتر از یک ماه طول بکشد این هزینه را باید دوباره پرداخت کنید. حالا چه یک ماه طول بکشید یا پانزده روز.

چه کسی نیاز به آموزش و چگونه دارد؟

این سوالی است که اغلب  پرسیده می شود زیرا توصیه ها و راهنمایی هایی وجود دارند که تفسیر آن ها دشوار است.

ANSI 92.9 استاندارد طراحی برای MCWP هست که هنگامی که یک فرد مجاز با استفاده از MCWP است، وی باید تحت هدایت یک فرد واجد شرایط آموزش دیده باشد.

مقررات OSHA می گوید: " کارفرما باید به هرکارمندی که روی دستگاه کلامیر کار میکند آموزش دهد تا خطرات مرتبط با نوع کلایمر را بشناسد و روشهای کنترل خطرات را به حداقل برساند.

بنابراین، نه تنها کاربر باید آموزش دیده باشد بلکه شخصی که کاربر را آموزش می دهد، باید داری گواهینامه و اعتبارنامه (اثبات دانش و دانش به مقدار کافی) باشد که دانش و تجربه خود را در مورد موضوع اثبات کند.

تهران کلایمر، به تمامی کارکنان خود آموزش کامل را داده است. و همه دارای مدرک استاندارد استفاده از کلایمر را دارند.

موارد زیر نکات خاصی است که می توانید هنگام استفاده از دستگاه کلایمر باید رعایت شود:

  • کارگران باید در زمینه نصب و استفاده از دستگاه کلایمر از الگوی خاص توسط یک فرد صالح تعیین شده آموزش ببینند.
  • تعدادی از تلفات گزارش شده در ارتباط با داربست های دستگاه کلایمر اصلاحاتی است که در سایت انجام می شود. کلیه تغییرات باید توسط یک مهندس حرفه ای ارزیابی شود.
  • برای حفظ تعادل باید سکو به درستی بارگیری شود و نباید از طول مجاز سازنده فراتر رود.
  • برای انجام کارها از جمله بارگیری سکو، حصار ایمنی لازم است.
  • نقطه لنگر باید به اندازه کافی در تنش و فشرده سازی قوی باشد تا نیازی های مورد نیاز را برآورده کند(معمولا 1360 کیلوگرم).
  • در صورت پیش بینی بارهای سنگین، ممکن است الزامات اتصال به سیستم افزایش یابد.
  • سط زمین باید توسط یک فرد واجد شرایط ارزیابی شود تا مشخص شود آیا توانایی تحمل بار را دارد یا نه از جمله وزن بالابر و کارگاران و مصالح ساختمانی
  • داربست نباید روی یک سطح ناهموار نصب شود. فرورفتگی ها، حفره ها یا پرکردن نرم می تواند در ثبات داربست تاثیر منفی بگذارد. توصیه های سازنده در مورد ابعاد کفگیر باید رعایت شود.

چندتا از مزایای کلایمر:

  • ظرفیت بار زیاد
  • سرعت زیاد
  • زمان نصب و برچیدن حدود %30 سریعتر از داربست معمولی
  • کاهش هزینه کار
  • کاهش اتصالات ساختمان
  • بهبود امنیت سایت در ساعات کاری و بعد از آن
  • می توان موارد و تجهیزات را به سکویی برد که باعث کاهش خرابی کار کارگران می شود.

اجاره کلایمر در تهران: 

تهران کلایمر، همیشه در سرتاسر تهران در این زمینه بهترین بوده و تا کنون، کار بیش از هزار پروژه بزرگ و کوچک را در تهران با موفقیت به اتمام رسانده است. پس اگر نیاز به کلایمر دارید، یا هر گونه سوالی در مورد کلایمر دارید، می توانید از تهران کلایمر بپرسید.

اجاره کلایمر در کرج:

 شرکت تهران کلایمر کار اول خود را از تهران شروع کرد و به دلیل استقبال خوب کاربران در کرج نیز به فعالیت پرداخته است. اگر شما در کرج هستید و نیاز به کلایمر دارید، کافی است با تهران کلایمر  باشید. برای اجاره کلایمر در کرج با ما در تماس باشید.

داربست الکترونیکی چیست؟

سری برقی که به عنوان "داربست های الکتریکی" نیز شناخته می شود ، در تنظیمات مختلف صنعتی از استانداردهای عملکرد بیشتر است. کلایمر برقی که برای کار با آن آسان ساخته شده اند ، می توانند به سرعت مونتاژ و برچیده شوند.

 این باعث بهبود کارایی سایت و ایمنی پرسنل می شود. علاوه بر این ، هر یک از بخشهای دکل فولادی دارای پیچهای اسیر است که امکان نصب ساده را مستقیماً از روی سکو فراهم می کند.

کلایمر برقی  1600 پوندی و 3300 پوندی GEDAUSA که در سطح جهانی به دلیل تطبیق پذیری و سهولت استفاده مورد اعتماد هستند ، فناوری نوآورانه را در یک سیستم مدولار تجسم می بخشند. 

سیستم های کلایمری تهران کلایمر
سیستم های کار ما در کلایمر می توانند همه را بالا ببرند انواع بارها و وضعیت آنها را به نزدیکترین حالتمیلی متر به معنای ابزار و مواد سنگین است پس همیشه قابل دسترسی است.

علاوه بر این ، یک کلایمر کار با توجه به واقعیت امکان دسترسی آسان را فراهم می کندکه هیچ لوله داربستی از آن بیرون زده وجود نداردساختار. علاوه بر این ، سیستم عامل کار می کند یک کار ایمن و راحت ایجاد می کندمحیط در حالی که تولید را افزایش می دهد و کاهش هزینه

چند منظوره بودن کلایمر 

در معماری مدرن ، نماها وارد می شوندهمه اشکال و اندازه هازاویه دار ، لرزان ، بیش از حد معلق یاواپس نشینی، پسروی. علاوه بر این ، لعاب و ذغال سنگسیستم ها بسیار زیاد به کار گرفته می شوندقالب ها.

در موادی مانند آلومینیومو سنگ طبیعی وضعیتهایی از این نوع ،به طور دقیق در ارتفاعات بزرگ ، نیاز به a فضای کاری امن ، واضح و پایدار است.

شناسایی فنی دستگاه کلایمر

مشخصات فنی برای پلتفرم کار کلایمر  شاسی پایدار. کاملاً متحرک سیستم محرک قدرتمندی در زیر سیستم در نتیجه ، پلاسما بدون مانع باقی می ماند و موتورها محافظت می شوند تمام اجزای سازه ای گالوانیزه داغ هستند به عنوان استاندارد.

 برای افزایش عمر مفید. دستگاه است با استفاده از بالای اجزای محدوده هزینه های نگهداری و خرابی من حداقل  تنظیم سطح الکترو مکانیکی  روی سیستم برای ماشین دو قلو  سیستم لنگر ساده و انعطاف پذیر که می تواند باشد درد در هر نقطه از ساختمان است.

اجاره کلایمر در کرج

ایمنی کلایمر
در تمام پروژه های  ما مطابق باسخت ترین شرایط ایمنی و کیفیت ارائه می شوند .ما فقط با سازه های گالوانیزه با درجه بالا کار می کنیم مواد ، که البته مطابق با بسیارآخرین استانداردها طیف گسترده ای از دوره ها وجود دارد.

در دسترس برای محصولات ما در زمینه فنی و فنیجنبه های تجاری مانند موارد کاربردی ،ورود به سیستم ، ایمنی ، بارگیری و کار با ماشین آلاتو پیکربندی کنترل و...

چه کسی و چقدر برای نصب و مدیریت کلایمر نیاز دارد؟ 

این سوالی است که اغلب پرسیده می شود زیرا یافتن توصیه ها و راهنمایی های موجود هم دشوار است و هم قابل تفسیر.

ANSI 92.9 ، استاندارد طراحی برای MCWP تصریح می کند که "وقتی فردی مجاز به استفاده از MCWP باشد ، باید تحت نظر یک فرد واجد شرایط آموزش ببیند."

مقررات OSHA می گویید که : "کارفرما باید هر کارمندی را که در حالی که روی کلایمر آموزش دیده توسط شخصی واجد شرایط در زمینه کار انجام می دهد ، شناسایی کند تا خطرات مربوط به نوع کلایمر را بشناسد و روش های کنترل یا به حداقل رساندن این خطرات را درک کند.

بنابراین ، نه تنها باید کاربر آموزش ببیند بلکه شخصی که کاربر را آموزش می دهد باید دارای گواهینامه (اعتبار و تجربه کافی به اثبات رسیده) و گواهینامه های اثبات دانش و تجربه خود در مورد کلایمر  باشد.

چه کسی این افراد را ارزیابی می کند و اعتبار می گیرد؟

بعلاوه ، اگرچه ممکن است شرکت های کلایمر هنگام خرید تجهیزات خود ذینفع آموزش بوده باشند ، اما چالشهای فردی سایت نیاز به آموزشهای بیشتر ، عمیق ، مانند روشهای بستن می تواند در هر شغل متفاوت باشد.

 همچنین شرایط زمین ، آب و هوای نامساعد ، ازدحام محل کار ، پارکینگ زیرزمینی یا زیرزمین ، خطوط برق سربار و غیره. روش های کار را متناسب با برنامه های شخصی تغییر دهید.

هرکسی که با یک کلایمر برخورد کند نیاز به سطحی از آموزش دارد و گروه های اصلی عبارتند از:

  • اپراتور موبایل
  • اپراتور
  • تظاهرات کننده
  • نصاب
  • نصب پیشرفته

کلایمر در مقابل داربست:

برای تعیین اینکه آیا برای پروژه خود به کلایمر نیاز دارید ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • کلایمر را می توان به چندین دکل ثابت کرد ، ارتفاعات و بارهای بیشتری را فراهم می کند
  • برای ارتفاعات پایین ، کوهنوردان دکل به راحتی متحرک هستند ، و باعث انتقال سریع به محل های کار جدید می شوند
  • محموله ها بسته به سیستم بین 3000 تا 10000 پوند در هر دکل متغیر است
  • قطعات کلایمر  کمتر از داربست های معمولی هستند که این امر سرعت نصب و جابجایی را تسریع می کند
  • کلایمر می توانند شما را به ارتفاع دقیق موردنیاز خود برسانند و کار با مواد را بسیار ایمن تر و راحت تر کنند.
  • مزایای ارائه شده توسط کلایمر به شما امکان می دهد حمل و نقل عمودی را با خطرات کمتری و کارایی بیشتر از داربست انجام دهید ، همه با قابلیت کارایی حاصل از یک سیستم جمع شدن سریع.

کلایمر مزایای بسیاری را به همراه دارند ، اما در بعضی موارد ، ممکن است شما به چیزی محصور یا دائمی تر احتیاج داشته باشید ، در این صورت ممکن است آسانسور صنعتی یا سیستم بالابر لازم باشد.

کلایمر های تهران کلایمر با کیفیت طراحی شده اند.
ما  حمل و نقل عمودی را در کنار خدمات طراحی و نصب داربست سفارشی ارائه می دهیم. دکل کوهنوردانی که ارائه می دهیم می توانند فقط با ارتفاعات چند طبقه تا بلندهای کاملاً بزرگ و همچنین هر چیز در این بین سازگار شوند.

بگذارید به شما کمک کنیم امن ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل را برای نیازهای حمل و نقل عمودی پیدا کنید.


تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1400 ساعت: 1:13 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


را شنیده باشید. Adobe Photoshop که هم برای ویندوز و هم برای Mac در دسترس است ، یک برنامه بسیار قدرتمند است که توسط بسیاری از عکاسان و طراحان حرفه ای استفاده می شود. می توانید تقریباً برای هر نوع ویرایش تصویر ، از لمس کردن عکس ها تا ایجاد گرافیک های با کیفیت بالا ، از فتوشاپ استفاده کنید.

 

در واقع ، فتوشاپ دارای ویژگی های بسیاری است که ممکن است در واقع برای بسیاری از کاربران بسیار قدرتمند باشد. همچنین بسیار گران است ، بنابراین تا زمانی که نیازی به ویرایش عکس یا گرافیک به صورت حرفه ای نداشته باشید ، ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد. ممکن است بخواهید درس ما را در مورد گزینه های فتوشاپ مرور کنید تا درباره سایر برنامه های ویرایش تصویر که می توانید استفاده کنید ، بیاموزید.

درباره این آموزش

از آنجا که فتوشاپ در درجه اول برای افراد حرفه ای طراحی شده است ، استفاده از آن می تواند تا حدی چالش برانگیز باشد ، خصوصاً اگر برای اولین بار آن را یاد می گیرید. با این حال ، برای استفاده م itثر از آن نیازی به درک همه ویژگی های فتوشاپ نیست. در طول این آموزش ، ما به شما کمک خواهیم کرد اساسی ترین و اساسی ترین مهارت های فتوشاپ را درک کنید. اگر می خواهید درباره ابزارها و تکنیک های پیشرفته بیشتر بدانید ، ما به سایر آموزشها پیوندهایی نیز ارائه خواهیم داد. حتی اگر هرگز با رایانه های خود با تصاویر کار نکرده باشید ، ممکن است نام Adobe Photoshop را شنیده باشید. Adobe Photoshop که هم برای ویندوز و هم برای Mac در دسترس است ، یک برنامه بسیار قدرتمند است که توسط بسیاری از عکاسان و طراحان حرفه ای استفاده می شود. می توانید تقریباً برای هر نوع ویرایش تصویر ، از لمس کردن عکس ها تا ایجاد گرافیک های با کیفیت بالا ، از فتوشاپ استفاده کنید.

 

در واقع ، فتوشاپ دارای ویژگی های بسیاری است که ممکن است در واقع برای بسیاری از کاربران بسیار قدرتمند باشد. همچنین بسیار گران است ، بنابراین تا زمانی که نیازی به ویرایش عکس یا گرافیک به صورت حرفه ای نداشته باشید ، ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد. ممکن است بخواهید درس ما را در مورد گزینه های فتوشاپ مرور کنید تا درباره سایر برنامه های ویرایش تصویر که می توانید استفاده کنید ، بیاموزید.

درباره این آموزش

از آنجا که فتوشاپ در درجه اول برای افراد حرفه ای طراحی شده است ، استفاده از آن می تواند تا حدی چالش برانگیز باشد ، خصوصاً اگر برای اولین بار آن را یاد می گیرید. با این حال ، برای استفاده م itثر از آن نیازی به درک همه ویژگی های فتوشاپ نیست. در طول این آموزش ، ما به شما کمک خواهیم کرد اساسی ترین و اساسی ترین مهارت های فتوشاپ را درک کنید. اگر می خواهید درباره ابزارها و تکنیک های پیشرفته بیشتر بدانید ، ما به سایر آموزشها پیوندهایی نیز ارائه خواهیم داد.

 

 

 

 

 

 

 

 


تاريخ : پنج شنبه 26 فروردين 1400 ساعت: 2:21 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


آینده کسب درآمد از تولید محتوا چگونه است؟

واقعیت این است که روز به روز کسب‌وکارهای اینترنتی بیشتر می‌شوند و روز به روز هم اهمیت تولید محتوا بیشتر می‌شود و افراد زیادی به دنبال تولید کننده محتوا هستند، لذا اگر در تولید محتوا متنی و یا حتی در تولید محتوای ویدیویی توانمند شوید،تا حد زیادی درآمد شما تضمین شده است، حداقل تا وقتی اینترنت و کسب و کار اینترنتی وجود دارد.

برای دیدن بهترین آموزش ها به سایت رونق سر بزنید.

 

هر شغلی معایب و مزایایی دارد، در خصوص تولید محتوای متنی یکی از مزیت های اصلی آن کسب درآمد به صورت دورکاری است، این مدل شغل برای افرادی که توانایی حضور در محل را ندارند و یا فقط به صورت پاره وقت می‌توانند کار کنند مناسب است، مثلا کارمندان، دانشجویان، بانوان خانه دار و….

فقط به یک سیستم کامپیوتری و اینترنت نیاز دارید. حتی می توانید در زمانی که در سفر هستید هم به کارتان مشغول شوید.

 

خب حالا برای کسب درآمد از تولید محتوا چطور می‌تویم کارفرما پیدا کنیم؟

شاید این ساده ترین بخش کسب درآمد از تولید محتوا باشد، افرادی که نیاز به تولید محتوا دارند و به طور کلی درخواست برای تولید کننده محتوای متنی انقدر زیاد است که همینجا این قول را به شما می‌دهم که اگر نویسندگی و تولید محتوای متنی را به خوبی یاد بگیرید، به راحتی می‌توانید پروژه و کارفرما پیدا کنید.

سایت‌های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید از طریق آنها پروژه دریافت کنید و کارفرما پیدا کنید، در ادامه این سایت‌ها را بررسی می‌کنیم.

 

۱ - سایت جابینجا

جابینجا سایتی است که کارفرماها موقعیت‌های شغلی مورد نیاز خود را در آن درج می‌کنند و افراد متخصص برای موقعیت‌های شغلی درج شده رزومه خود را ارسال می‌کنند، و در نهایت برخی از آنها دعوت به مصاحبه حضوری یا تلفنی شده و مراحل جذب را طی می‌کنند.

بخشی از موقعیت‌های شغلی موجود در سایت جابینجا مرتبط با تولید محتوای متنی است، در واقع خیلی از کارفرماها درخواست نویسنده یا تولید کننده محتوای متنی می‌کنند و نویسندگان مختلف برای این موقعیت‌ها اقدام می‌کنند.

در تصویر زیر چند موقعیت شغلی مرتبط با تولید محتوا را مشاهده می‌کنید.

۲ - سایت پونیشا

سایت پونیشا یک سایت فریلنسری است، در این سایت کارفرماها پروژه ایجاد می‌کنند و فریلنسرها یا همان آزادکاران برای این پروژه ها قیمت اعلام می‌کنند و رزومه خود را معرفی می‌کنند.

در واقع در این سایت موقعیت شغلی قرار نمی‌گیرد، بلکه به جای آن کارفرماها پروژه تعریف می‌کنند که خیلی از این پروژه ها مرتبط با تولید محتوا و نویسندگی است، مثلا کارفرما یک پروژه ایجاد می‌کند و در آن توضیح می‌دهد که نیاز به یک نویسنده دارد که هفته ای ۵ مقاله به ایشان تحویل دهد، و سپس نویسندگان مختلف قیمت‌های خودشان را اعلام می‌کنند و با کارفرما وارد مذاکره می‌شوند.

در تصویر زیر کارهایی در پونیشا می‌توان انجام داد را مشاهده می‌کنید، همانطور که مشخص است، یکی از بخش‌های اصلی تولید محتواست.

 

۳ سایت انجام میدم

سایت انجام می‌دهم تقریبا شبیه به سایت پونیشا می‌باشد اما سازوکار آن کمی متفاوت است، در این سایت متخصصین هستند که اعلام می‌کنند چه کاری را می‌توانند انجام دهند و قیمت آن را هم اعلام می‌کنند، در بخش تولید محتوا در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که خیلی از تولید کنندگان کاری که انجام می‌دهند را به همراه قیمت آن معرفی کرده‌اند.


تاريخ : شنبه 24 آذر 1399 ساعت: 18:55 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


کینوا دانه ای است که دارای مواد مغذی فراوانی است و اگر چه شبیه به غلات است ولی دانه است. کینوا به صورت طبیعی گلوتن ندارد که این یک ویژگی باعث شده است که مصرف آن برای تمام افراد بی خطر باشد.

 

کینوا دارای پروتئین است و برای کسانی که رژیم غذایی خاصی را دنبال می کنند قابل استفاده می باشد. در این مطلب از تک پزشک، خواص کینوا و فواید آن را بررسی می کنیم.

دانه کینوا چیست؟

بدن ما از ۲۰ نوع آمینواسید مختلف استفاده می کند تا پروتئین های بدن را تشکیل دهد اما بعضی پروتئین ها را بدن نمی تواند بسازد و این پروتئین ها باید از طریق غذا وارد بدن شوند.

کینوا یک پروتئین گیاهی کامل است که از خانواده گیاهی تاج خروسیان است. رشد این گیاه ۷۰۰۰ ساله از کوه های آند آمریکای جنوبی آغاز شده است اما انسان ها فقط ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ سال است که آن را برداشت می کنند و از آن به عنوان یک منبع مواد مغذی استفاده می کنند.

فواید کینوا

طبیعتا چنین دانه ای که مواد مغذی بسیاری را در خود دارد خواص شگفت انگیزی برای بدن نیز خواهد داشت که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

 

  • یک غذای سالم برای قلب است

کینوا حاوی چربی های سالم و مقدار زیادی پروتئین است. آلفا لینولنیک اسید(ALA) یکی از قوی ترین محافظان در برابر بیماری های قلبی است و خطر ایست قلبی را کاهش می دهد.

ما می دانیم که جذب ALA از منابع غذایی در مقایسه با مکمل های غذایی خیلی بیشتر است، بنابراین اضافه کردن یک غذای غنی از ALA مانند کینوا به برنامه غذاییتان یک اقدام پیشگیرانه محسوب می شود.

علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهند که جذب پتاسیم می تواند فشار خون را در افرادی که فشار خون بالایی دارند کاهش دهد. مصرف یک وعده کینوا حدود ۱۰ درصد از ارزش روزانه توصیه شده پتاسیم را فراهم می کند.

در حقیقت، تحقیقات به این نتیجه رسیدند که افزایش جذب پتاسیم می تواند خطر سکته مغزی را تا ۲۴ درصد کاهش دهد.

 

  • عالی برای سیستم گوارش

فیبر:

با توجه به اینکه کینوا مقدار فیبر تقریبا بالایی دارد، متوجه می شویم که برای گوارش مفید است. وقتی ما فیبر کافی مصرف می کنیم کمتر دچار مشکلاتی مانند یبوست و گاز معده می شویم.

غذاهای فیبردار معمولا باعث می شوند که ما احساس سیری بیشتری داشته باشیم. آنها حجم زیادی به غذاهای ما می دهند و گوارش کربوهیدرات ها را آهسته می کنند و انرژی حاصل از آن را مدت طولانی تری حفظ می کنند.

فیبر همچنین رطوبت روده را جذب می کند و به مدفوع اضافه می کند. اضافه کردن فیبر به برنامه غذاییتان می تواند یک درمان آسان برای یبوست باشد.

یک فنجان کینوا پخته شده نزدیک به یک چهارم از ارزش توصیه شده روزانه فیبر را فراهم می کند. اگرچه گوارش کینوا برای همه آسان نیست (که درمورد آن بعدا صحبت خواهیم کرد) اما برای برخی افراد می تواند مفید باشد.

 


تاريخ : پنج شنبه 2 مرداد 1399 ساعت: 2:16 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا



اولین سوال وب مستران همیشه این بوده است که آیا خرید بک لینک باعث پنالتی و جریمه میشود؟

 
بله اینگونه است ولی لینک گیری هنوز یک فاکتور مهم در راستای بهبود سایت و ارتقائ کلمات کلیدی برای هر سایتی میباشد!
 
پس چرا باید از لینک خریدن ترسید ؟
 
√ خرید لینک باید تخصصی باشد و یک متخصص توانایی انجام این کار را داشته باشد.
√ گرفتن لینک با کلمات کلیدی خود چالش های بسیار بزرگی دارد و هرگز خود این ریسک را نکنید.
 
خدماتی که ما ارائه میدهیم فقط مختص به لینک نیست و از فاکتورهای دیگر که باعث رتبه بندی برای هر سایتی میباشد را برای شما انجام خواهیم داد(بسته به نیاز سایت شما).
 
در ادامه کمی درباره بک لینک و ویژگی های آن برای شما دوستان عزیز صحبت میکنیم به این نکته توجه داشته باشید که سئو روز تنها مرجع رسمی خرید بک لینک تضمینی می باشد و تمامی پکیج های موجود در این سایت کاملا استاندارد و مطابق با الگوریتم های گوگل می باشد.
 
۱- بک لینک چیست ؟
 
هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند
 
۲- بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟
 
بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.
 
۳- آیا بک لینک ضررهایی هم دارد؟
 
بحث لینک بیلدینگ بسیار پیچیده هست.اگر مجموع بک لینک های شما، مصنوعی و بی کیفیت باشد، قطعا ضرر دارد.
 
گرفتن لینک :
 
گرفتن لینک یک راه قدیمی اما مناسب می باشد. با گرفتن لینک می توان رتبه بدست آورد اما یک روش خطرناک و پر ریسک می باشد که می تواند منجر به شکست شود.

تاريخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 13:4 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


تنها در چهار مرحله ی نیاز، انتخاب، خرید و تحویل، نیاز شما برطرف می شود: شناسایی نیاز خود و انتخاب آن از طریق سایت تجارت گستر: کافیست هر آنچه را که می خواهید در گوگل سرچ کنید تا تمامی سایت های مرتبط با مقصود شما بنابر اولویت حرفه ای تر ها به پایین به شما نشان داده شود.

 
و سپس خرید آن به صورت مجازی و تحویل آن درب منزل.
 
پس بر اهمیت داشتن وب سایت حرفه ای در زمینه ی کاری خود که: همراه با رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ باشد می توانید برندتان را به بالاترین جایگاه ممکن برسانید.
 
طراحی وب سایت تبریز برای جذب مشتری به کسب و کار شما اهمیت میدهد و آن را هدف قرار میدهد تا از تمامی رقبای شما پیشگام تر باشد همچنین میتوان گفت تجارت گستر به دلیل سابقه کاری بالا و کیفیت عالی در طراحی یکی از قوی ترین تیم های طراحی سایت در تبریز می باشد
 
به گونه ای که صاحبان مشاغلی که نیاز به سایت دارند: باید روانشناسی مشتریان خود را آنالیز کرده و متناسب با نیاز آن ها سایت شان را تزئین و طراحی کنند. مثلا اگر سایت شما در زمینه ی فروش بازی فعالیت دارد:
 
استفاده از اسلایدر های جذاب و گرافیکی
 
توضیحات کوتاه و بلند برای جذب مشتری
 
سهولت در خرید
 
مقایسه در خرید
 
قیمت مناسب و …
 
تا می توانید کاری کنید که مشتری شما پس از یک بار خرید از سایتتان هیچ وقت دیگر به سایت های مشابه رجوع نکند.

تاريخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 13:4 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

صفحه قبل 1 ... 19 20 21 22 23 ... 26 صفحه بعد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: